Saturday, September 13, 2014

انفد بجلدك























يـــــــــــــــــــــــــــــــــاه يا عبد الصمد :D :D

انا كنت نسيت ان انا عندى بلوج وكنت بطلع فيه الطاقة المكبوتة هنا ... بقالى كتير اوى مجتش الركن الهادى البعيد اللى بهيبر فيه وبطلع فيه بلاوى القسم ... بس بما انى رجعت تانى للنكد برجليه ... اه وربنا برجليه وانا اللى بعمل كده فى نفسى المرة دى .... لييه ها !! ليه بعمل فى نفسى كده !! مستكترة على نفسى نعمة الصحة والعافيه مثلا !! ولا فراغ بعد الشر عليه ... ولا ده عبارة عن ايه بالظبط !! انا عايزة مبرر واحد بس للى انا بعمله ده ولا اخرته ايه اصلا

حد فاهم حاجه ؟!! والله انا نفسى ما فاهمه حاجه
:D :D

طيب نرجع كده من اخر مرة كنت هنا فيها ... فلاش باك بقى كده :D :D
انزل يابنى بالتتر :D

الا صحيح انا اخر مرة كنت فيها هنا كانت امتى ؟!! يالهويز !! من اكتوبر 2011 !!! لا كتير بجد :D
ده زمن عدى وفات وناس راحت وناس جت وعملت بلاوى فى ناس وناس بتدعى عليه علشان رمتهم فى التهلكة انى دخلتهم القسم ده :D
ليه الاذى بس انا مش عارفه ده انا مؤذية اوى ما اصل البلاوى اللى بتحصل فيه دلوقتى دى مش هتحصل كده لوحدها اكيد مش لله وللوطن ولا من فراغ  :D
اتارى عمال يحصلى بلاوى وافضل اتسائل هو انا مين بيدعى عليه ولا بيحصلى كل ده ليه :D
عرفت اجابة السؤال ده دلوقتى
:D :D

احم حسه انى سخنة وبخرف فى مواضيع كتير ومدخله كل حاجه فى بعضها هو انا بقول ايه بالظبط ؟!!!

طويب ما علينا ... نرجع كده من اخر مرة ... الحمد لله عملنا مشروع التخرج وربنا اكرمنا و كتبلنا عمر جديد وطلعنا من الكليه دى على رجلينا :D
مش اوى يعنى الاصابات كانت خفيفة الحمد لله فضل ونعمة من عند ربنا حد لاقى :D
وبما ان الفراغ مقطع بعضوا بعيد عنكم قررت انى اعمل فى نفسى مصيبة ... ايون حقيقى ... ايون اللى فى دماغكم
 قررت انى احضر ماجسير وارمى نفسى فى التهلكه بأيدى فى كليتى العزيزة مرة تانية !!
 مش عارفه ليه والله الواحد كان قاعد معزز مكرم فى فراغ جميل بس انا استكترت على نفسى النعمة دى وقلت لا بقى لازم اكمل احلامى وطوحاتى ومش هكتفى بكده - كنتى اكتفى ياختى وارحمى نفسك - قال بقى خلاص وقت ما عايزه اسافر هطير فى ثانية :D
اهى كلها احلام وامانى :D

وطبعا بناء على اللى انا عملته فى نفسى ده احب اقول لكل شاب وكل فتاة لسه متخرجين جداد ياعينى وعندهم احلام و طموحات
انفد بجلدك ... ايون انفد بجلدك ... اه وربنا !! اصل مش هتاخد الا الاكتئاب ونفس جرعه قبل التخرج من مواد و حاجات ولا ليها لازمة والاسم لازم تاخد معرفش كام ماده طب دى هتفرق معايا ايه !! ولا اى حاجه اللايحة بتقول كده ... زى الفل الكلام ده ... قاعده انا اضيع سنتين من عمرى فى مواد لمجرد اللايحة واضيع كل قوايا هدر لدرجة نفسى تتسد اصلا انى اكمل اللى كنت عايزه اشتغله بسبب اللايحة ... شكرا

بلاش ياسيدى الاكاديمى خالص نروح بقى
 لل industry
الشعار بقى فى المرحله دى بيبقى كالتالى :

 انا شايف وشوش جديده وحاسس فيها بابتسامه امل !! انسى ... تمشى جنب الحيط ... احبك ... تبقى صاحبى ... حبيبى كفاءة ... تبعد عن الحيط ... ياويلك وياسواد ليلك ... هعصرك تنزل
developers
صغيرين
المكان هنا التزام :D

حقيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقى :D

 ومش عايز اوضح اكتر من كده :D

مساء الفل :D

No comments:

Post a Comment